Otázky a odpovědi

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější dotazy. Pokud zde nenaleznete co hledáte, určitě nás kontaktujte.


Jak rezervační systém funguje?

Rezervační systém je navržen jako internetová aplikace, která je nainstalovaná na zabezpečeném serveru, připojeném k páteřní síti Internetu. Na počítače ve vašem centru již není třeba nic instalovat, stačí pouze pevné připojení k Internetu a internetový prohlížeč.

Potřebuji mít webové stránky?


Nemusíte, ale velmi vám to doporučujeme. Pokud webové stránky nemáte, rádi Vám zajistíme jejich vytvoření. Rezervační systém je pak vašim zákazníkům dostupný přímo z webových stránek. Reference webových stránek najdete zde.

Může rezervační systém běžet na mojí doméně?

Ano může. Rezervační systém může běžet na libovolné doméně nebo subdoméně.

Jak dlouho je třeba na instalaci a spuštění systému?

Pár hodin. Obecně lze říci, že systém je možné začít využívat ještě ten samý den od objednání.

Jaké internetové prohlížeče jsou podporované?

Téměř všechny dnes běžně používané prohlížeče. Garantujeme bezproblémové fungování v následujících prohlížečích: Internet Explorer 7 a vyšší, Firefox 3 a vyšší, Opera 9 a vyšší, Safari 3 a vyšší, Google Chrome.

Kolik rezervační systém Bizzy stojí?

Náš rezervační systém si můžete zcela zdarma a nezávazně po dobu 1 měsíce vyzkoušet. Jsme si naším rezervačním systémem naprosto jisti, proto pokud během prvních 3 měsících zjistíte, že Vám z nějakého nevyhovuje, vrátíme Vám 100%, do té doby zaplacených peněz. Více informací o cenách a cenových programech naleznete v ceníku.

Jak jsou moje data zabezpečena, nehrozí jejich zneužití?

Jsme si vědomi citlivosti a důležitosti vašich dat uložených na našich serverech a podle toho se k nim chováme. Naše servery jsou umístěny ve špičkových datacentrech s pravidelnými zálohami a nonstop dohledem. Několikrát měsíčně provádíme bezpečnostní upgrade. Od roku 2005, kdy rezervační systém provozujeme, jsme „neztratili“ jedinou rezervaci ani telefonní číslo a nebyl proveden žádný úspěšný útok na naše servery, který by měl za následek omezení jejich funkčnosti nebo ztrátu či zneužití dat.

Jak probíhá nastavení systému, jaké funkce systém obsahuje?

Náš rezervační systém obsahuje přesně ty funkce, které aktuálně potřebujete. Je navržen jako modulární aplikace, kdy veškeré funkce a nastavení můžete provádět z administračního rozhraní. Nastavení služeb, přidání kurtu nebo dráhy, nastavení otevírací doby, ceníku, vložení kreditu nebo nastavení přístupových práv pro vaše zákazníky i obsluhu je velmi jednoduché a intuitivní. Tím, že si vše můžete jednoduše administrovat sami, nepotřebujete nás a tím samozřejmě šetříte čas i náklady.

Jak je systém zabezpečen proti zneužití?

Každý uživatel systému, zákazník nebo pracovník obsluhy může dělat jen to co mu Vy, jako provozovatel systému, dovolíte. Můžete libovolně nastavit přístupová práva do systému, počet rezervací, které může zadat, na jak dlouho dopředu je může zadat, zda musí mít na danou rezervaci složený kredit, zda je nutné zpětné potvrzení rezervace a mnoho dalšího. Systém přístupových práv je skutečně důsledně propracovaný, proto není nutné se obávat zneužití systému. Zároveň jsou ukládány všechny změny a akce všech uživatelů, lze tedy snadno dohledat co, kdo, kdy v systému zadával, rušil nebo měnil.

Jsou online rezervace bezpečné?

Jsou. Online rezervace jsou mnohem bezpečnější než běžné telefonické rezervace. Aby si zákazník mohl rezervovat termín, musí se nejprve zaregistrovat (u telefonické rezervace nemusí). Musí uvést své osobní údaje jako jméno, příjmení, email, telefon apod. Správnost zadaných je samozřejmě ověřována systémem a může být ověřována i vámi jako provozovatel (dokud registraci neautorizujete, zákazník nemá možnost provést rezervaci). Systém po odeslání registrace vygeneruje aktivační kód, který odešle na zadané telefonní číslo, tím je zajištěno, že zákazník uvedl správné telefonní číslo a zároveň, že pod tímto číslem není vedena žádná nerealizované rezervace. Dalšími možnostmi zabezpečení je omezení množství rezervací jednoho uživatele, automatické vytváření černé listiny problémových klientů apod.

Kolik může být v systému registrovaných uživatelů nebo zadaných rezervací?

Ani jedno není nijak omezeno.

Kolik uživatelů může najednou se systémem pracovat?

Ani tento počet není nijak omezen.

Mohou zákazníci platit za rezervace nebo dobíjet kredit online?

Ano mohou, rezervační systém je možné napojit na online platební bránu a platit pomocí platební karty. Je třeba abyste měli uzavřenou smlouvu s vaším bankovním ústavem o akceptaci online plateb.

Jak zabráním půjčování permanentek když nepoužívám identifikační karty?

Bohužel je velmi časté, že si klienti mezi sebou půjčují své permanentky. Bizzy automaticky sleduje data a časy návštěv placených danou permanentkou a upozorňuje obsluhu na možné zneužití. Je velmi nepravděpodobné, že by někdo chodil do posilovny častěji než jednou denně nebo 7 dní v týdnu.