Vlastnosti a funkce

Poznejte hlavní funkce a moduly našeho rezervačního systému


Online rezervační systém Bizzy je silný a efektivní nástroj s širokým uplatněním, působí přehledně, vyniká snadným ovládáním, je univerzální a libovolně přizpůsobitelný a rozšiřitelný podle Vašich potřeb. Na této stránce Vám představujeme základní funkce a moduly.

Grafické rozhraní a ovládání

Grafické rozhraní systému je navrženo tak, aby bylo pro uživatele co nejpříjemnější a nejpřehlednější. Zadání a změna termínu rezervace pomocí tahu myší (Drag&Drop), registrace nového uživatele, nákup kreditu nebo změna ceníku je otázkou okamžiku. V rámci celého systému máte k dispozici jen ty funkce a moduly, které potřebujete a se kterými aktuálně pracujete.

Zobrazení rozvrhů

Vyberte si sami z nepřeberného množství způsobů zobrazení jednotlivých služeb, velikostí buněk rozvrhů a barev rezervací. Jednoduché a rychlé je taktéž přecházení mezi Vašimi službami, daty a termíny díky pokročilému kalendáři. Využívejte systém naplno, nastavte si vlastní barvy pro druhy rezervací. Je to jen na Vás!

Rozvrh služeb

S rozvrhy získáváte okamžitý přehled o vytíženosti vašich služeb a aktuálním stavu rezervací. Orientace v rozvrhu je jednoduchá a přehledná díky barevnému odlišení jednotlivých rezervací. Každá rezervace může nést unikátní popis nebo informace o klientovi. Pohodlné přesouvání, změny nebo rušení rezervací můžete provádět pomocí funkce drag&drop a tím se pro Vás systém stává pohodlným a rychlým.

Správa rezervací

Obsluha má k dispozici přehledný nástroj pro vytváření, změnu nebo rušení rezervací. Jediným kliknutím do volného termínu můžete zadat novou rezervaci. Zadejte jméno klienta nebo klienta vyhledejte pomocí našeptávače přímo z databáze klientů a rezervace je zadaná. Chcete rezervaci změnit? Žádný problém, pouhým tažením myší ji přesunete na jiný termín. Chcete rezervaci zrušit? Opět žádný problém, přetáhněte ji na ikonu koše a je pryč. K dispozici máte opakované rezervace, sezónní rezervace. Funkce jako upozornění klienta nebo obsluhy na blížící se rezervaci jsou samozřejmostí.

Statistiky

Součástí aplikace jsou přehledné statistiky rozdělené do několika skupin. Finanční přehledy, statistiky vytíženosti služeb, osobní statistiky jednotlivých klientů, souhrnné statistiky rezervací. Na základě těchto dat můžete efektivně analyzovat, v kterou denní dobu a na jaké službě je největší vytíženost, kdo jsou vaši nejlepší klienti, kolik bylo za stanovené období rezervací a za jakou cenu a mnoho dalšího.

Správa uživatelů

Víme, jak je důležité mít přehled o vlastních klientech. S naším systémem získáváte kompletní databázi klientů, včetně důležitých informací o tom, kdy a na jaké služby chodí nebo naopak nechodí, jak často a kolik peněz u Vás utratí. Klienty je možné dělit do různých skupin a následně jim přímo ze systému odesílat emailové zprávy případně sms zprávy s informacemi, které je zajímají. Při registraci musí každý klient zadat svůj email a telefonní číslo, které je ověřováno. Tím je dosaženo vysokého zabezpečení systému proti zneužití. A pokud se přesto stane, že klient na rezervovaný termín nedorazí, systém automaticky zaznamená storno poplatek, může zablokovat přístup do systému nebo pošle upozornění. Nastavení je celá řada, záleží pouze na Vašem uvážení.

Uživatelské role

Jsme si vědomi vysokých nároků, které máte na bezpečnost takového systému resp. zabezpečení proti zneužití Vašich služeb. Díky propracovanému systému řízení uživatelských účtů (rolí), máte možnost nastavit pro každou skupinu uživatelů specifická pravidla. Tato pravidla se týkají jak obsluhy centra, tak Vašich klientů. Je zřejmé, že nově registrovaný klient by neměl mít stejné možnosti a oprávnění jako stálý klient, který k vám chodí bez jediné absence už několik let. Maximální počet rezervací, maximální délka rezervace, doba pro zrušení rezervace bez storno poplatku, záloha v ceně rezervace apod. Na všechny tyto možnosti systém pamatuje a nikomu nedovolí nic, co si Vy sami nepřejete.

Kreditový systém

Umožňuje zákazníkům předplatit si vybrané služby složením finanční hotovosti ve formě kreditu. Z kreditu je možné hradit služby, ale také dodatečný nákup zboží na baru, storno za neproběhlou rezervaci apod. Kredit je navázaný na ceníky služeb, kdy je možno přiřadit procentní slevu nebo úplně jinou cenovou hladinu v závislosti na výši složeného kreditu. Vašim nejlepším klientům, můžete povolit i přečerpání kreditu do debetu.

Vstupové Permanentky

Nabízíte klientům nejrůznější skupinová cvičení jako spinning, aerobic, power yogu? Právě pro Vás jsou určeny vstupové permanentky. Už nepotřebujete žádné papírové kartičky, které klientům na recepci škrtáte. Klient si předplatí počet vstupů na zvolené cvičení a o zbytek se postará rezervační systém. Samozřejmostí je možnost nastavení platnosti takové permanentky i počet vstupů za lekci, které se automaticky z permanentky odečtou.

Věrnostní (bonusový) program

Motivujte Vaše stálé klienty za jejich věrnost. Na základě odchozených rezervací nebo stanoveného množství utracených peněz můžete klienty odměnit dodatečnou slevou nebo jiným bonusem. Věrnostní program je přímo napojen na storno poplatky. Pokud klient nedorazí na svoji rezervaci, máte možnost mu věrnostní program vynulovat nebo storno z věrnostního programu odečíst.

Víceúčelová hala

Provozujete sportovní halu a v ní různé druhy sportů a aktivit jako tenis, badminton, florbal nebo házenou? Pro náš rezervační systém žádný problém. Halu si libovolně rozdělte na části, nutné k provozování jednotlivých sportů. Při definici sportu pak jednoduše nastavíte, jakou část rezervace zabere a kolik bude stát.

Posilovna

Jak název napovídá, slouží tento modul k evidenci návštěv vašich klientů v posilovně, případně kardio zóny. Obecně ho lze využít všude tam, kde nepřijímáte rezervace, ale potřebujete evidovat návštěvy klientů, případně odečítat tyto návštěvy z kreditu nebo permanentky. Ale zpátky k posilovně. Můžete definovat kapacitu posilovny, povolenou dobu jednorázové návštěvy a systém pak sám sleduje aktuální situaci a upozorní na klienty, kteří cvičili déle, než měli. Jak už bylo řečeno, modul posilovna je přímo napojen na ceníky, kredity a permanentky. Sleduje za Vás, zda klienti nezneužívají členství v posilovně tím, že permanentku půjčují apod. Samozřejmostí jsou statistické přehledy o návštěvnosti a využití posilovny.

Wellness a relax

Tento modul spojuje dohromady možnost rezervace služeb a plánování personálu pro tyto rezervace. Proto, aby klient mohl čerpat masáž, potřebuje nejen vhodnou místnost, ale také maséra, který je schopen danou masáž nebo proceduru provést a v neposlední řadě je zrovna v práci. Všechny tyto věci za Vás rezervační systém sleduje a řeší. Funkce jako zobrazení aktuálně dostupného personálu nebo možnost definování času na přípravu nebo úklid místnosti (masérny) jsou samozřejmostí.

Skupinové cvičení

Modul umožňující správu služeb jako spinning, aerobic apod. Libovolně si definujete rozvrh tělocvičny, zadáte instruktory, nastavíte informace k jednotlivým lekcím a pak už jen necháte vaše klienty se na lekce rezervovat. Součástí tohoto modulu je i funkce náhradníků, kdy v případě plné kapacity se klient zapíše jako náhradník a při uvolnění místa na lekci je buď přímo zapsán či emailem nebo sms upozorněn. Vše se děje automaticky bez nutnosti zásahu obsluhy.

Zálohování systému

Častou obavou je, „Co budu dělat, až nebude fungovat internet?“. Odpověď je jednoduchá, stále budete využívat náš rezervační systém. Součástí systému je i aplikace pro automatické zálohování. Její funkcí je každých 5 minut stáhnout aktuální informace o službách a rezervacích na pevný disk počítače na recepci. V případě výpadku máte k dispozici stejné rozvrhy, jako kdyby žádný výpadek nenastal. Jednoduché, automatické a praktické.

Komunikace se zákazníky – SMS a Email klient

Komunikujte se svými klienty přímo z rezervačního systému. Rozdělte je do libovolných skupin a zasílejte jim přesně ty informace, které chtějí. Jednoduchým způsobem můžete také obeslat všechny klienty důležitým sdělením nebo nabídkou. K dispozici máte Email včetně příloh nebo SMS. Pro sdělení důležitých informací můžete také využít nástěnku v záhlaví rezervačního systému.

Podpora vícejazyčnosti

Rezervační systém BIZZY podporuje 5 jazykových mutací – češtinu, slovenštinu, angličtinu, němčinu a polštinu. Každý uživatel má možnost nastavit si preferovaný jazyk.